mainos_1078

Kalusteet ja varusteet
Rakentaminen
Runko ja rakennustuotteet
Sisustussuunnittelu
Sisäpinnat ja tilaosat
Talotekniikka
Valaistus

Habitare 2023

Laadukas printtilehti kutsuu tutustumaan digitaaliseen mediaan

artikkelikuva: Habitare 2023

Toimialakohtaisten medioiden lukijat arvostavat printtilehdessä laatua, kutsuvaa ilmettä ja kiinnostavia sisältöjä. Messuilla jaettava painettu lehti on kuin lahja ja tuo arkeen luksusta.

TOIMIALAKOHTAISESSA MEDIASSA tapahtuva sähköisen sisältömarkkinointi antaa selkeästi lisäarvoa: haluttu lukijakunta tavoitetaan kohdennetusti, ja artikkelin vaikuttavuutta voidaan mitata monipuolisilla analytiikkatyökaluilla.

Entä onko printtilehdellä merkitystä nykypäivänä, kun viestintä on siirtymässä sähköisille alustoille?

Vastaus on yksinkertainen: kyllä on.

Painetun toimialakohtaisen median merkitys korostuu etenkin alan tapahtumissa. Messuilla ja muissa ammattilaisia yhteen kokoavissa tapahtumissa jaettava printtilehti tavoittaa kohdennetusti alan toimijoita ja kutsuu tutustumaan lehden digitaaliseen sisältöön.

Toimialakohdennettu digitaalinen media ja printtilehti muodostavat yhdessä monipuolisen kokonaisuuden, joka tavoittaa kohderyhmän tehokkaasti ja kattavasti.

Prointerior 3/2023 tavoitti Habitaressa tuhansia alan toimijoita

Prointerior osallistui tänäkin vuonna tuttuun tapaan Habitareen. Suomen suurin huonekalu-, design- ja sisustustapahtuma Habitare kokosi yhteen 41 560 designin ja sisustuksen ammattilaista ja ystävää.

Habitaressa prointeriorin messuosastolla oli vilkasta. Arkkitehtuurin, tilasuunnittelun ja rakentamisen ammattilaisille suunnatun prointeriorin numeroa 3/2023 jaettiin lähes 6 000 messukävijälle.

Habitare 2023 ja prointerior 3/2023 nostivat esiin samankaltaisia, alalla tärkeitä ja nousevia teemoja, kuten kestävän kehityksen ja empatian merkityksestä tämän päivän ja tulevaisuuden suunnittelussa ja designissa.

Messuilla ja muissa alakohtaisissa tapahtumissa on palattu koronavuosia edeltäviin kävijämääriin, ja Habitaressakin viime vuoden varovaisuus oli vaihtunut myönteiseen, tulevaisuuteen suuntautuvaan tunnelmaan.

Printtilehti tuo lukukokemukseen arjen luksusta

Messuilla toimialakohdennettu media kohtaa toimialan ammattilaisia ja muita lukijoita. Lukijoilta saatu palaute kertoo printtilehden merkityksestä: prointerior on laadukas lehti niin sisällöllisesti kuin ulkonäöllisestikin.

Alan tapahtumassa saatu, korkealaatuiselle paperille painettu ja kiinnostavia sisältöjä tarjoava lehti on kuin lahja. Lehden äärelle pysähdytään nauttimaan kiinnostavista artikkeleista ja visuaalisesta ilmeestä.

Lukijat tuntevat prointeriorin pitkältä ajalta, ja printtilehti on kulkenut mukana työuran eri vaiheissa.

Osa lukijoista on tottunut printtilehteen ja on tutustumassa vähitellen sähköiseen mediaan. Messuilla lehden tekijöiden ja lukijoiden välillä syntyy merkityksellisiä kohtaamisia, joiden kautta printtilehden lukijoita voidaan johdattaa digitaalisten sisältöjen pariin.

Digitaalisessa mediassa sisältöjä voidaan käsitellä laajemmin, ja printtilehti tuo lukukokemukseen arjen luksusta.

Teksti: Merja Maukonen

Mitä mieltä olit artikkelista?

vote 1 vote 2 vote 3 vote 4 vote 5

Seuraa Prointerior

Prointerior uutiskirje

UUSIMMAT

LUE UUSIN NÄKÖISLEHTI
prointerior 3/2024

prointerior-lehti
mainos_1088

AJANKOHTAISTA




Seuraa Prointerior
Facebook, seuraa LinkedIN, seuraa
PubliCo B2B mediat:
enertec »     HR viesti »     kita »     prointerior »     prologistiikka »     prometalli »     proresto »     seatec »